Löydä Kaasuläppäkotelo :
Kaasuläppäkotelo
- Auton Moottoriöljy
- Auton Vesipumppu + jakohihnasarja
- Auton Polttoainesuutin
- Auton Jakoketju
- Auton Kannentiiviste
- Auton Egr venttiili
- Auton Moottorin kumityyny
- Auton Sylinterikansi
- Auton Venttiilikopan tiiviste
- Auton Huohotin
- Auton Venttiilikoppa
- Auton Kampiakselin hihnapyörä
- Auton Männänrenkaat
- Auton Imusarja
- Auton Nokka-akseli
- Auton Ahtoputki
- Auton Kannen pultit
- Auton Painemuunnin
- Auton Välijäähdytin
- Auton Mäntä
- Auton Imusarjan tiivisteet
- Auton Hydraulinen venttiilinnostin
- Auton Kiertokangen laakeri
- Auton Öljypumppu
- Auton Kampiakselin tiiviste
- Auton Öljypohja
- Auton Pakoventtiili
- Auton Öljytason anturi
- Auton Kampiakseli
- Auton Imuventtiili
- Auton Vaihdelaatikon tukikumit
- Auton Öljypohjan tiiviste
- Auton Jakoketjun kiristin
- Auton Tyhjäkäyntimoottori
- Auton Venttiilinvarren kumit
- Auton Kierretulppa
- Auton Öljytikku
- Auton Nokka akselin tiiviste
- Auton Öljykorkki
- Auton Öljytulpan tiiviste
- Auton Kaasuvaijeri
- Auton Moottorilohko
- Auton Hammaspyörä
- Auton Tiivisteet
Valitse autosi ja löydä laadukkaita tuotteita kategoriassa Kaasuläppä
- PEUGEOT
- Kaasuläpän kotelo — 307
- 308
- 206
Lisätiedot Kaasuläpän kotelo
Kaasuläpän avulla polttomoottorissa määritetään ilmamassan ja polttoaineen massa, jota syötetään polttoprosessin aikana. Kaasuläppä sijaitsee imuputken ja ohjataan kaasupolkimen avulla. Nykyaikaisissa moottoreissa on sisäänrakennettu polttoaineen integroitu elektroniikkaohjausjärjestelmä sekä sähkökäyttö ohjaa läppää. Dieselmoottoreissa, ei ole kaasuläpän järjestelmää.
Koska nykyaikaisessa moottorissa ilman ja polttoaineen suhde on oltava vakiona, sekoitteen massan on vastattava täsmälleen muuttunutta tehoa. Samaan aikaan kaasuläppään syötetty ilma on ensimmäinen parametri. Kuljettaja määrittää tämän käyttämällä kaasupoljinta. Riippuen kaasuläpän asemasta syötetään tarvittavan määrän polttoainetta. Nämä kaksi komponenttia muuttuvat kaasuttimessa ja ruiskutus-järjestelmässä polttosekoitukseksi ja saapuvat polttomoottorin sylintereihin. Jos kaasupolkimen asema ei vasta kierrosten lukumäärää tai, esimerkiksi moottori toimii suurilla kierroksilla kun painetaan kevyesti kaasupoljinta määrittelemässä kaasuläpän toiminnan ongelma.
Vaihda kaasuläppä on yksinkertaista. Koska asennus vaatii tarkkuutta, on annettava työtä korjaamon ammattilaisille. Tämä koskee lähinnä nykyaikaisia automalleja, joilla on läpän sähköohjaus. Monissa tapauksissa kaasuläpän vaihtoa ei tarvita, riittää vain uudelleen säätää. Verkkokaupastamme löydät varaosia ja voit tilata työsylinteri, nokka-akseli, polttoaineen suodatin, polttoainepumppu, signaali, pulssin järjestelmää ja muita varaosia. Käytä toiminto "haku" tai pelkästään katso varaosien luettelomme.
Tärkeää tietoja kuristusventtiilin vaihtamisesta: käyttöikä, yleiset viat, vikoihin viittaavat merkit, vinkit ja suositukset
Kiristysventtiilillä ei ole tiettyä käyttöikää. Se vaihdetaan mekaanisten urien, kotelon tai palautusjousen vaurioiden takia. Osan hajoaminen saattaa johtua myös saostumista, jotka muodostuvat auton käytön myötä. Jos kuristusventtiili on pahasti likaantunut, sen puhdistaminen ei korjaa vikaa: osa täytyy vaihtaa. Sähkömoottori, koneisto ja rattaat saattavat hajota osissa, joissa on sähkökäyttöinen koneisto.
Moottorin merkkivalo kojelaudassa viittaa kuristusventtiilin viallisuuteen. Epävakaa kierrosnopeus tyhjäkäynnillä ja nykiminen ajettaessa saattavat myös kertoa osan hajoamisesta. Moottori voi myös pysähtyä tai käynnistyä vaivalloisesti.
Voit selvittää kuristusventtiilin viat tietokonediagnostiikalla korjaamolla. Osan vaihtaminen suositellaan jätettävän ammattilaisten tehtäväksi, sillä sen irrottaminen vaatii kuristusventtiilin putken irrottamista. Putken irrottaminen on työlästä, sillä ilmansuodattimen kotelo täytyy irrottaa, jolloin myös kuristusventtiilin asentoanturi ja tyhjäkäynnin ilmanohjausanturi on irrotettava. Myös kiinnikkeet tai ruuvit irrotetaan, ja tämän jälkeen kuristusventtiilin tiiviste ja itse kuristusventtiili otetaan irti. Yksikkö kootaan vastakkaisessa järjestyksessä.
Suosituimmat tuotteet: Kaasuläppäkotelo
- Sisääntuloläpimitta [mm]: 45
- Pistokkeen kotelon muoto: D-muoto
- Nimellisjännite (V): 12
- Pistokoskettimien lukumäärä: 6
- Käyttö: Sähköinen
- Tila: Täysin
- Käyttö: Sähköinen
- Läpimitta [mm]: 55
- Jännite (V): 12
- Liittimiä: 6
- Tila: Täysin
- Jännite (V): 12
- Läpimitta [mm]: 52
- Käyttö: Elektroninen
- Lisätarvike / lisätieto: Ilman tiivisteitä
- Liittimiä: 6
- Pistokkeen kotelon muoto: D-muoto
- Tila: Täysin
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Ohjain/ohjelma tulee "kouluttaa"/päivittää
- Jännite (V): 12
- Läpimitta [mm]: 40
- Käyttö: Sähköinen
- Paino [kg]: 1,027
- Pakkaussyvyys [cm]: 13,4
- Tila: Täysin
- Käyttö: Sähköinen
- Läpimitta [mm]: 54
- Jännite (V): 12
- Pistokoskettimien lukumäärä: 4
- Tila: Täysin
- Korkeus (mm): 81
- Jännite (V): 12
- Liittimiä: 5
- Käyttö: Sähköinen
- Paino [kg]: 0,647
- OE-numerolle: 03L 128 063 AF
- Lisätarvike / lisätieto: Tiivisteillä
- Tila: Täysin
- Korkeus (mm): 78
- Jännite (V): 12
- Liittimiä: 4
- Käyttö: Sähköinen
- Paino [kg]: 0,682
- Lisätarvike / lisätieto: Tiivisteillä
- Huomioi huolto-ohjeet
- Tila: Täysin
- Jännite (V): 12
- Liittimiä: 4
- Paino [kg]: 0,612
- Tila: Täysin
- Jännite (V): 12
- Liittimiä: 5
- Käyttö: Sähköinen
- Paino [kg]: 0,649
- OE-numerolle: 03L 128 063 T
- Lisätarvike / lisätieto: Tiivisteillä
- Tila: Täysin
- Pakokaasunormi: Euro 5
- Lisätarvike / lisätieto: Tiivisteillä
- Käyttö: Sähköinen
- Paino [kg]: 0,64
- lisätieto: ORIGINAL PART
- Tila: Täysin
- Jännite (V): 12
- Liittimiä: 6
- Käyttö: Sähköinen
- Paino [kg]: 0,925
- Lisätarvike / lisätieto: Tiivisteillä
- Tila: Täysin
- Käyttö: Sähköinen
- Läpimitta [mm]: 48
- Jännite (V): 12
- Huomioi ajoneuvovalmistajan vaatimukset
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Ohjain/ohjelma tulee "kouluttaa"/päivittää
- Tila: Täysin