Löydä Kannen pultit :
Kannen pultit
- Auton Moottoriöljy
- Auton Vesipumppu + jakohihnasarja
- Auton Polttoainesuutin
- Auton Jakoketju
- Auton Kannentiiviste
- Auton Egr venttiili
- Auton Moottorin kumityyny
- Auton Kaasuläppäkotelo
- Auton Sylinterikansi
- Auton Venttiilikopan tiiviste
- Auton Huohotin
- Auton Venttiilikoppa
- Auton Kampiakselin hihnapyörä
- Auton Männänrenkaat
- Auton Imusarja
- Auton Nokka-akseli
- Auton Ahtoputki
- Auton Painemuunnin
- Auton Välijäähdytin
- Auton Mäntä
- Auton Imusarjan tiivisteet
- Auton Hydraulinen venttiilinnostin
- Auton Kiertokangen laakeri
- Auton Öljypumppu
- Auton Kampiakselin tiiviste
- Auton Öljypohja
- Auton Pakoventtiili
- Auton Öljytason anturi
- Auton Kampiakseli
- Auton Imuventtiili
- Auton Vaihdelaatikon tukikumit
- Auton Öljypohjan tiiviste
- Auton Jakoketjun kiristin
- Auton Tyhjäkäyntimoottori
- Auton Venttiilinvarren kumit
- Auton Kierretulppa
- Auton Öljytikku
- Auton Nokka akselin tiiviste
- Auton Öljykorkki
- Auton Öljytulpan tiiviste
- Auton Kaasuvaijeri
- Auton Moottorilohko
- Auton Hammaspyörä
- Auton Tiivisteet
Valitse autosi ja löydä laadukkaita tuotteita kategoriassa Kansipultit
- MERCEDES-BENZ
- E-sarja Kannen pultit
- C-sarja Kannen pultit
- Kansipultit SPRINTER
- PEUGEOT
- Sylinterikannen pulttisarja — 307
- 308
- 206
Lisätiedot Sylinterikannen pulttisarja
Sylinterikannen kiinnityspultit tekevät yhdistystä niin, kuin se ruuvien tavalla. Autossa se koskee sylinterinkantta. Syliterinkannen ja moottorin kampikammion välillä on tiiviste. Tämän liitoksen päämääränä on ensivuorossa sylinterikannen ja venttiilin välinen tiivistys. Se estää moottoriöljyn, polttoaineen tai jäähdytysnesteen kaasun vuotoa. Sylinterikannen nykyaikaisia kiinnityspultteja on tehty niin, että niitä ei tarvitse kiristää lisäksi. Tämä johtuu kahdesta komponentista. Ensimmäiseen kuuluu nykyään olemassa olevien sylinterikannen kiinnityspulttien laji (pultit, jonka varren halkaisija on vähennetty tai erottomat kierrepultit, joilla on erittäin suuri vetolujuus), ja toiseen lajiin kuuluu on sylinterin kannen tiivisteen materiaali, joka käytännöllisesti ei kutistu.
Nykyään käytetty pulttiliitoksen menetelmää voi kuvata kiertokulman valvonnan menetelmäksi. Venttiili- ja sylinterikannen välinen ruuvauksessa on otettava huomioon lämpövoimat. Tämä ongelma koskee sylinterikannen ja kampikammion eri pulttien lämmityksen eri aikaa. Tästä syystä on todistettu, että sovelletaan pultit, jonka varren halkaisija on vähennetty tai erottomat kierrepultit, joilla on erittäin suuri vetolujuus. Sylinterikannen pultit ovat kulutuksenkestäviä. Kysymys niiden vaihdosta on vain silloin, kun on vaihdettava sylinterikannen tiiviste. Tässä tapauksessa on vaihdettava ruuvit niiden ainutlaatuisuuden syystä.
Jos täytyy tehdä työtä sylinterikannen, tiivisteiden ja kiinnityspulttien alalla, suosittelemme kääntyä korjaamoon. Niillä on tietty ammattitaito, kokemus ja erikoistyökaluja. Jos tarvitset varaosia verkkokaupastamme, tietenkin, se on käytettävissäsi. Sylinterin kansi, kannentiiviste, paisuntasäiliö, olkatuki, levyjarrun kiinnike sekä muut varaosat tavanomaista laatua löydät meiltä.
Sylinterikannen pultit: käyttöikä, yleiset viat ja niiden merkit, vinkit ja suositukset
Sylinterikannen pulteilla ei ole määriteltyä käyttöikää. Ne vaihdetaan aina, kun sylinterikansi puretaan, sillä rakenteen piirteiden vuoksi (venyvyys) näiden osien toistuva asentaminen saattaa johtaa niiden tuhoutumiseen.
Moottorin viat voidaan huomata sen toimintahäiriöistä. Ne voidaan korjata vain irrottamalla sylinterikansi diagnostiikkaa tai korjausta varten. Jos autossa on ajotietokone, se kertoo moottorin toimintaan liittyvästä toimintahäiriöstä. Pakoputkesta saattaa tulla myös paksua valkoista savua, mikä kertoo moottorin ylikuumenemisesta.
Sylinterikannen diagnostiikan suorittavat asiantuntijat korjaamolla: he määrittävät, tuleeko sylinterikansi irrottaa, minkä seurauksena myös pultit vaihtaa. Sylinterikannen irrottaminen vaatii erityisiä taitoja ja tietynlaisten laitteiden, kuten nostimen, momenttiavaimen jne., käyttöä.
Pääsääntöisesti sylinterikannen pultit vaihdetaan korjaamolla. Ne on kiinnitetty momenttiavaimella juuri tietyssä järjestyksessä ja täsmälleen oikealla kiristysmomentilla. Väärin kiristetyt sylinterikannen pultit saattavat johtaa osan ja sen elementtien hajoamiseen.
Suosituimmat tuotteet: Kannen pultit
- Kierremitta: M11
- Pituus (mm): 92
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Hammastettu, sisä
- Tila: Täysin
- Kierremitta: M11x1,5x96
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Hammastettu, sisä
- Avainväli: X - M 12
- Ruuvien määrä: 10
- Tuotetariffinumero: 7318158066
- Tila: Täysin
- Kierremitta: M10
- Pituus (mm): 175
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Torx, ulko
- Tila: Täysin
- Kierremitta: M9x1,25x96
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Kuusioruuvi /-mutteri
- Avainväli: 13 mm
- Ruuvien määrä: 10
- Tuotetariffinumero: 7318158066
- Tila: Täysin
- Pituus (mm): 160
- Kierteen pituus (mm): 94
- Laatu / luokka: 10.9
- Avainväli: E14
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Torx, ulko
- Pinta: Fosfatoitu
- Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 147
- Paino [kg]: 0,11
- Ulkokierremitta: M11 x 1,5
- Ruuvien määrä: 10
- Tila: Täysin
- Pituus (mm): 168
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Hammastettu, sisä
- Avainväli: 16
- Paino [kg]: 0,64
- Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 158
- Ruuvien määrä: 8
- Tila: Täysin
- Kierremitta: M10
- Pituus (mm): 176
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Torx, ulko
- Määrä: 10
- Kierrenousu 1 [mm]: 1,50
- Tila: Täysin
- Kierremitta: M12x1,75x137
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Hammastettu, sisä
- Ruuvien määrä: 10
- Tuotetariffinumero: 7318158066
- Tila: Täysin
- Kierremitta: M12
- Pituus (mm): 200
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Torx, ulko
- Kierrenousu (mm): 1,5
- Materiaali: Teräs
- Tila: Täysin
- Pituus (mm): 178
- Avainväli: 18
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Hammastettu, sisä
- Ruuvin pituus ilman päätä [mm]: 166
- Paino [kg]: 0,14
- Ulkokierremitta: M12 x 1,75
- Ruuvien määrä: 10
- Tila: Täysin
- Kierremitta: M12x1,75x132
- Ruuvikanta/mutteriprofiili: Kuusioruuvi /-mutteri
- Avainväli: 14 mm
- Ruuvien määrä: 10
- Tuotetariffinumero: 7318158066
- Tila: Täysin