Löydä Tasauspyörästö :
Tasauspyörästö

- Auton Alatukivarsi
- Auton Pyörännapa
- Auton Pyöränlaakeri
- Auton Vetoakseli
- Auton Koiranluu
- Auton Vetonivel
- Auton Kardaani
- Auton Alapallonivel
- Auton Akselipalkki
- Auton Tukivarren hela
- Auton Vaihteistoöljy
- Auton Alatukivarren korjaussarja
- Auton Automaattivaihteistoöljy
- Auton Kardaanin kuminivel
- Auton Olka-akseli
- Auton Kallistuksenvakaajan puslat
- Auton Vetonivelen suojakumi
- Auton Pyöränpultit
- Auton Taka-akselin puslat
- Auton Levikepalat
- Auton Kallistuksenvakaaja
- Auton Pyöränmutterit
Valitse autosi ja löydä laadukkaita tuotteita kategoriassa Tasauspyörästö
-
PEUGEOT
- Tasauspyörästö — 307
- 308
- 206
-
HONDA
- Tasauspyörästö — CR-V
- CIVIC
- ACCORD
Lisätiedot Tasauspyörästö
Tasauspyörästön kotelo: vaihtaminen ja valinta
Milloin ja miksi tasauspyörästön kotelo pitää vaihtaa
Tällä osalla ei ole tarkkaa käyttöikää. Tasauspyörästön kotelo on vaihdettava, jos siihen tulee mekaanisilta vaurioita tai sen pinta vääntyy. Lisäksi osan nivelliitokset murtuvat usein korroosion takia.
Usein komponentti vääntyy, jos sen laakerit vikaantuvat tai sen kiinnikkeet kuluvat loppuun. Joskus komponentin hajoaminen johtuu äärimmäisen kuluttavasta ajovasta. Tasauspyörästön kotelon korroosiovauriot johtuvat kosteudesta.
Osan vaurioituminen huomataan yleensä tasauspyörästöstä kuuluvasta kirskunasta tai huminasta, joka ilmenee kaarteissa. Ajaminen ei onnistu, jos osa on täysin rikki.
Tasauspyörästön kotelon vaihto tulisi tehdä autokorjaamolla. Ensinnäkin se edellyttää vaihteiston tai perän hammaspyörien ja tasauspyörästön purkamista. Asiantuntijat myös tarkastavat muut vaihteiston osat ja vaihtavat ne tarvittaessa. Työn valmistuttua tasauspyörästön laakereiden asento pitää säätää.
Kuinka tasauspyörästönkotelo valitaan
Näitä osia valmistetaan eri materiaaleista. Yleensä valmistajat käyttävät alumiinia tai valurautaa. Alumiiniset osat ovat kevyitä, jolloin vaihteiston toiminta tehostuu. Ajoneuvon tasauspyörästön kotelot voivat erota toisistaan rakenteeltaan: tarjolla on osista koottuja ja yksiosaisia malleja. Jälkimmäistä mallia käytetään yleensä henkilöautoissa.
Osien käyttöikä on suuresti valmistajasta riippuvainen. Esimerkiksi DT-merkki valmistaa korkealaatuisia komponentteja.
Varaosaa valitessasi sinun täytyy ottaa huomioon auton merkki, malli ja valmistusvuosi sekä sen vaihteiston tyyppi. Voit ostaa tasauspyörästön kotelon asennettavaksi etu- tai taka-akselille. Osien tulisi vastata autossa käytettyä tasauspyörästöä niiden urien koon ja tyypin mukaisesti.
Suosituimmat tuotteet: Tasauspyörästö

- Asennuspuoli: Edessä
- Sisäläpimitta [mm]: 14,3
- Pakkauskorkeus [cm]: 5,0
- Läpimitta [mm]: 54,4
- Tila: Täysin

- Asennuspuoli: Taka-akseli, oikea
- Pakkauspituus [cm]: 7,1
- Pakkausleveys [cm]: 7,1
- Pakkauskorkeus [cm]: 5,6
- Tila: Täysin
- Kiinnitysmalli: Kumimetallilaakeri
- Parituote: ZTT-MS-010B
- Valmistusnumero: ZTT-MS-010A
- Tila: Täysin

- Paino [kg]: 0,2
- Pakkauspituus [cm]: 6,2
- Pakkausleveys [cm]: 6,2
- Pakkauskorkeus [cm]: 3,9
- Tila: Täysin
- Asennuspuoli: Taka-akseli, vasen, Takana, Taka-akseli, oikea
- Tarvittava kappalemäärä: 2
- Sisäläpimitta [mm]: 12
- Läpimitta [mm]: 60,2
- Tila: Täysin

- Asennuspuoli: Taka-akseli
- Paino [kg]: 0,596
- Pakkauspituus [cm]: 13,0
- Pakkausleveys [cm]: 6,3
- Pakkauskorkeus [cm]: 5,9
- Tila: Täysin

- Asennuspuoli: Taka-akseli, ylä
- Pakkauspituus [cm]: 5,5
- Pakkausleveys [cm]: 5,1
- Pakkauskorkeus [cm]: 5,1
- Tila: Täysin

- Asennuspuoli: Taka-akseli, oikea
- Paino [kg]: 1,972
- Pakkauspituus [cm]: 17,5
- Pakkausleveys [cm]: 11,5
- Pakkauskorkeus [cm]: 7,5
- Tila: Täysin
- Asennuspuoli: Taka-akseli
- Tila: Täysin
- Asennuspuoli: Takana
- Tila: Täysin
- Asennuspuoli: Taka-akseli, oikea
- Voimansiirtotyyppi: Neliveto
- Valmistusnumero: ZPS-MS-093
- Tila: Täysin
- Asennuspuoli: Taka-akseli, vasen
- Tarvittava kappalemäärä: 1
- Sisäläpimitta [mm]: 14
- Kiinnitysmalli: Kumimetallilaakeri
- Läpimitta [mm]: 70,1
- Tila: Täysin