Löydä Virranjakajan pyörijä :
Virranjakajan pyörijä

- Auton Sytytystulpat
- Auton Sytytyspuola
- Auton Hehkutulppa
- Auton Sytytysjohto
- Auton Hehkurele
- Auton Virranjakajan kansi
- Auton Nakutustunnistin
- Auton Virranjakaja
- Auton Sytytysmoduuli
Valitse autosi ja löydä laadukkaita tuotteita kategoriassa Virranjakajan roottori
-
MERCEDES-BENZ
- E-sarja Virranjakajan pyörijä
- C-sarja Virranjakajan pyörijä
- Virranjakajan roottori SPRINTER
-
PEUGEOT
- Virranjakajan pyörijä — 307
- 308
- 206
Lisätiedot Virranjakajan pyörijä
Sytytyksen roottori on virranjakajassa, joka on joka moottorin perusosa. Kampikammiossa on virranjakajan kansi, siitä eri sytytysjohdot menevät sytytystulpille. Sytytyspuolasta virranjakajalle kulkeva sytytysjohto on kiinnitetty siihen. Sen osan sisällä pyörii jakajan roottori ja saavuttaen eri sylinterien kontaktipintoja aiheuttaa sähkökontaktia. Samalla roottorin kosketuspinnat eivät koske ympyrällä sijaitsevia sytytyskontaktia. Sen moduulin sisällä tuotetaan jännitettä jopa 30.000 volttia ja virta helposti pääsee ilmatilan kautta. Siitä huolimatta on mahdotonta välttää roottorin kulutusta, kun kysymyksessä ovat sellaiset suuret energiakapasiteetit.
Ennen virranjakajan vaihtoa tarvitsee välttämättä erottaa auton virranlähde, akku sähköpiiristä. Sitten jakajan vaihto tulee hyvin yksinkertaiseksi asiaksi. Henkilöt, joilla on teknistä osaamista, vaihtavat virranjakajan roottori itse säästämällä kustannuksia.
Meidän verkkokaupastamme löydät sopivia autonosia riippumatta siitä, haluatko vaihtaa virranjakajan roottori tai koko sytytyspuola. Innovatiivisten palvelun avulla voit nopeasti ja helposti löytää oikea varaosa omalle moottorillesi. Jos syötät tuotteen koodin, niin yksittäisten komponenttien haku tulee vieläkin helpompaa. Meillä on esitetty valtava valikoima autonosia. Tarjoamme, esimerkiksi, jarrupalat ja moottorin tuki parhaaseen hintaan. Myös laakerien alalla kullekin autolle tarjoamme alkuperäistä osaa.
Tärkeää tietoa virranjakajan vaihtamisesta: käyttöikä, yleiset viat, vikoihin viittaavat merkit, vinkit ja suositukset
Virranjakajan käyttöikä on noin 100 000–120 000 ajokilometriä. Osa saatetaan joutua vaihtamaan tätä aiemmin, jos sen akseli vääntyy tai jumittuu. Yleensä, jos optinen anturi hajoaa, koko yksikkö vaihdetaan uuteen. Uusi osa saatetaan joutua vaihtamaan myös silloin, kun laakerit hajoavat tai kun yksikön runko ei ole enää ilmatiivis.
Virranjakajan vikojen merkkejä ovat epävakaa tyhjäkäynti, moottorin tehon heikkeneminen kiihdytettäessä, polttoaineenkulutuksen kasvu, auton nykiminen ajossa sekä käynnissä olevasta moottorista kuuluva nakutus. Joskus auto ei välttämättä käynnisty.
Virranjakajan vikadiagnostiikka suoritetaan korjaamolla. Tämä johtuu siitä, että osan tarkastamiseksi itse osa ja sen korkeajännitteiset johdot täytyy irrottaa etukäteen. Niiden irrottaminen ilman tarvittavaa asiantuntemusta saattaa olla vaarallista. Vikadiagnostiikkaan kuuluu korkin, sytytysjärjestelmän roottorin, kontaktien ja muiden osien silmämääräinen tarkistus.
Virranjakajan vaihto on jätettävä korjaamon asiantuntijoiden tehtäväksi. Kyseessä on työläs prosessi, jossa asiantuntija irrottaa korkeajännitteiset johdot itse osasta. Tämän jälkeen kampiakselia käännetään, roottorin varsi asetetaan oikeaan asentoon ja lovien kohdat merkitään sylinterikanteen, jotta osa saadaan asennettua oikein. Sitten asiantuntijat irrottavat osan kiinnikkeet ja itse osan. Uuden osan asennus tehdään vastakkaisessa järjestyksessä. Tarvittaessa tiivisterengas vaihdetaan yhdessä virranjakajan kanssa.
Suosituimmat tuotteet: Virranjakajan pyörijä

- Vastus [kOhm]: 1
- Käyttökierrosluku (1/min) 0
- Tila: Täysin

- Vastus [kOhm]: 1
- Tila: Täysin

- Paino [kg]: 0,0304
- Tila: Täysin

- Valmistaja rajaus: System BOSCH
- Häiriönpoistolla
- Vastus [Ohm]: 1000
- Tila: Uudelleenvalmistettu

- Vastus [kOhm]: 1
- Käyttökierrosluku (1/min) 0
- Tila: Täysin
- Valmistaja rajaus: BOSCH / MARELLI
- Materiaali: Polyesteri
- Läpimitta sisäänotto [mm]: 7,9
- Virranjakaja: Häiriönpoisto, 1 k-ohm
- Tila: Täysin

- Valmistaja rajaus: System BOSCH
- Materiaali: Polyesteri
- Virranjakaja: Häiriönpoisto, 1 k-ohm
- Tila: Täysin

- Valmistaja rajaus: BOSCH
- Vastus [kOhm]: 1
- Pituus (mm): 37
- Korkeus (mm): 22
- Läpimitta sisäänotto [mm]: 10,2
- Tila: Täysin

- Vastus [kOhm]: 1
- Tila: Täysin

- Vastus [kOhm]: 1
- Tila: Täysin