Löydä Kytkimen työsylinteri :
Kytkimen työsylinteri

- Auton Kytkinpaketti
- Auton Vauhtipyörä
- Auton Kytkin pääsylinteri
- Auton Kytkinlevy
- Auton Vaijeri vaihteisto
- Auton Painelaakeri
- Auton Kytkinasetelma
- Auton Tiiviste vaihteisto
- Auton Kytkinvaijeri
- Auton Kytkin vakionopeus
Valitse autosi ja löydä laadukkaita tuotteita kategoriassa Työsylinteri
-
PEUGEOT
- Kytkimen työsylinteri — 307
- 308
- 206
Lisätiedot Kytkimen työsylinteri
Kytkimen työsylinteri on osa hydraulista järjestelmää. Se tuottaa tehoa, jota siirretään putkiston välityksellä pääsylinterin. Kytkimen työsylinteri ovat suurempi kuin pääsylinteri, sen takia fyysisen periaatteen mukaan tapahtuu kapasiteetin lisäys. Kuvattu järjestelmä on käytössä hydraulisessa kytkimessä. Kuten jokaisessa mekaanisessa laitteessa, samoin kytkimen työsylinterissä voi syntyä vaurioittamista. Tehdä diagnoosi on hyvin vaikeaa, sen lisäksi se maksaa melko kallista.
Hydraulinen kytkin koostuu erillisistä osista, jotka toimivat yhdessä. Jos kytkin ei toimi oikein, esimerkiksi, on vaikea vaihtaa vaihteita vaihdelaatikkoon, se osoittaa erilaisia vikoja. Joskus on tarpeen poistaa kytkin, jotta tarkasti määrittää vika. Joten antaa tämä työ kokenut mekaanikko. Klo autoilija ei ole tällaista kokemusta tehdä selvittääkseen tarkemmin, onko vahingoittunut kytkimen työsylinteri aiheuttaa vahinkoa. Jos olet vahingossa vaihtanut väärään osan, jatkokorjaus tulee maksamaan kalliisti. Siksi kytkimen ongelmien syntyessä pidä yhteyttä huoltoliikkeeseen.
On hyvin tärkeää lykkäämättä korjausta autokorjaamossa. Jos kytkimessä on epätavallisia ääniä, se osoittaa rikkomiseen, joka vaatii korjausta. Erittäin helposti voi tapahtua niin, että vahingon koko ajan kuluessa lisääntyy, jos on mennyt rikki kytkimen työsylinteri tai kytkimen muu osa. Suuri valikoimamme tarjoaa monien muiden auton varaosia olemassa oloa. Meidän verkkokaupastamme löydät myös etusäleikkö, taustapeili, jarrusatula, sytytystulppa, laippa, polttoaineen suodatin tai äänenvaimennin.
Kytkimen alasylinteri: vaihto ja valinta
Milloin ja miksi on tarpeen vaihtaa kytkimen alasylinteri
Valmistajat eivät määritä tarkkaa käyttöaikaa kytkimen alasylinterille. Yleensä osa vaihdetaan, jos sen runko on vaurioitunut siten, että jarrunestettä vuotaa ja jos sylinterin sisäpinnalla on merkkejä kulumisesta ja syöpymisestä. Nämä viat voivat syntyä toistuvasta raskaan kuorman kuljettamisesta tai auton vääränlaisesta käytöstä: jatkuvista liikkeellelähdöistä korkeilla kierrosnopeuksilla ja pitkäkestoisesta kytkimen painamisesta.
Käyttönestetason laskeminen, liiallisen herkkä kytkinpoljin, polkimen osittainen tai täysi putoaminen lattiaan ja vaivalloinen vaihteiden vaihto ilmaisevat kaikki osan vioista. Kytkimen alasylinterin vika voi myös ilmetä kirskuntana tai vaihdekepin tärinänä, kun kytkinpoljinta painetaan.
Käyttönesteet on suositeltavaa vaihtaa osan vaihdon yhteydessä. On suositeltavaa teetättää työ korjaamolla. Täten voit olla varma, ettei järjestelmään synny ilmalukkoja nesteiden vaihdon yhteydessä.
Kuinka valita kytkimen alasylinteri
Rungon valmistusmateriaalista riippuen kytkimen alasylinterit jaetaan teräksisiin, alumiinisiin, valurautaisiin ja muovisiin. Teräksiset ja valurautaiset osat kestävät paremmin vääntymistä. Kevyet alumiini ja muovi kuitenkin vähentävät auton omamassaa, mikä parantaa toiminnallisia ominaisuuksia. Alumiiniset sylinterit kestävät lisäksi paremmin ruostumista kuin teräksiset, ja muoviset eivät ruostu lainkaan.
Jotta kytkin toimii pidempään ja virheettömästi, suosi hyväksi todettujen valmistajien varaosia. Laadukkaita, kulutusta kestäviä alasylintereitä löytyy Vaicon, Mapcon, TRW:n, Boschin, Japanpartsin ja muiden tunnettujen yritysten valikoimista.
Kytkimen alasylinteriä valitessa on tärkeää huomioida brändi, moottorin tiedot, runko ja auton valmistusvuosi. Tämä määrittää tarvittavan varaosan ominaisuudet: osan muodon ja kiinnitystavan, sen halkaisijan ja painon. On myös tarpeen ottaa huomioon osan tangon pituus ja kierteen parametrit.
Suosituimmat tuotteet: Kytkimen työsylinteri

- Materiaali: Valurauta
- Kierremitta: 10 x 1
- Jarrujärjestelmä: FTE
- Reiän halkaisija [mm]: 22,2
- Kiinnityrreikien etäisyys [mm]: 60
- Tila: Täysin

- Käyttö: Hydraulinen
- Tila: Täysin

- Reiän halkaisija 1 [mm]: 19,05
- Materiaali: Muovi
- Paino [kg]: 0,217
- valmistenumerolle: KN19020B1
- Tila: Täysin

- Paino [kg]: 0,540, 0,54
- Tila: Täysin

- Läpimitta [mm]: 19
- Tila: Täysin

- lisätieto: Actuator
- Tila: Täysin

- Läpimitta [mm]: 22,2
- Tila: Täysin

- Läpimitta [mm]: 23,8
- Materiaali: Muovi
- Asennusmalli: Liitos
- Paino [kg]: 0,24
- Tila: Täysin

- Läpimitta [mm]: 19
- Tila: Täysin
- Valmistusnumero: NSW-CT-001
- Pakkausleveys [cm]: 10
- Pakkauskorkeus [cm]: 4
- Tila: Täysin

- Läpimitta [mm]: 25,4
- Tila: Täysin